Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Survivor 2: Αναχώρησαν για Άγιο Δομίνικο οι "Διάσημοι" - Οι πρώτες δηλώσεις!


Σήμερα το πρωί, η ομάδα των "Διάσημων" αναχώρησε για Άγιο Δομίνικο!

Η κάμερα της εκπομπής "ΕΔΩ" βρέθηκε στο αεροδρόμιο και συνάντησε τους παίκτες, λίγο πριν επιβιβαστούν στο αεροπλάνο!

Δείτε τι δήλωσαν: o Νάσος Παπαργυρόπουλος, η Κατερίνα Δαλάκα, η Ξένια από το συγκρότημα REC, αλλά και η Όλγα Φαρμάκη!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.