Σήμερα το πρωί, η ομάδα των "Διάσημων" αναχώρησε για Άγιο Δομίνικο!
Η κάμερα της εκπομπής "ΕΔΩ" βρέθηκε στο αεροδρόμιο και συνάντησε τους παίκτες, λίγο πριν επιβιβαστούν στο αεροπλάνο!
Δείτε τι δήλωσαν: o Νάσος Παπαργυρόπουλος, η Κατερίνα Δαλάκα, η Ξένια από το συγκρότημα REC, αλλά και η Όλγα Φαρμάκη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.