Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Ρέντικ: «Αλλάξαμε τέσσερις φορές στόχους μέσα στη σεζόν»



Τη φετινή πορεία των Φιλαδέλφεια Σίξερς κλήθηκε να σχολιάσει ο 33χρονος σούτινγκ γκαρντ της ομάδας, Τζέι Τζέι Ρέντικ.
«Μέσα στη χρονιά αλλάξαμε τέσσερις φορές τους στόχους που είχαμε θέσει. Στην αρχή λέγαμε πως πρέπει να μπούμε στα πλέι-οφ. Μετά είπαμε πως θα ήταν ωραίο να πετύχουμε 50 νίκες μέσα στη σεζόν. Μετά είπαμε πως το πλεονέκτημα έδρας ήταν εφικτός στόχος. Μετά σκεφτήκαμε την τρίτη θέση», ανέφερε αρχικά ο πρώην παίκτης των Λος Άντζελες Κλίπερς μιλώντας στην ιστοσελίδα «The Athletic» και τον Ντέρικ Μπόντνερ.
Ακολούθως, υποστήριξε: «Θυμάμαι πως κάποια στιγμή συζητιόταν στην ομάδα πως θα ήταν επίτευγμα για εμάς αν καταφέρναμε να πάρουμε μία νίκη στα φετινά πλέι-οφ. Τώρα όμως δε νιώθουμε έτσι. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι μόνο από αυτά που έχουμε πετύχει».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.