Ο φόβος και οι κακές κακές σχέσεις τόσο με τους γονείς της όσο και με τον πατέρα του παιδιού όταν αυτός πληροφορήθηκε την εγκυμοσύνη ήταν οι αιτίες που την ώθησαν να σκοτώσει το βρέφος της ισχυρίστηκε η 22χρονη στο απολογητικό της υπόμνημα.
Αναλυτικά το υπόμνημα της 22χρονης στο https://www.eleftherostypos.gr/ellada/225147-ayto-einai-to-ypomnima-tis-22xronis-pou-skotose-to-brefos-tis/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.