Τα 4,4 εκατομμύρια έφτασαν οι επιβάτες
«Απογειώθηκε» η επιβατική κίνηση στο αεροδρόμιο της Αθήνας κατά τους τέσσερις πρώτους μήνες του έτους, σημειώνοντας αύξηση 24,2% και φθάνοντας τους 4,4 εκατομμύρια επιβάτες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τόσο η κίνηση εσωτερικού, όσο και η διεθνής, παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά αύξησης, +30,5% και +20,7% αντίστοιχα. Οι Έλληνες ταξιδιώτες αυξήθηκαν κατά 21%, ενώ οι ξένοι επισκέπτες κατέγραψαν επίσης άνοδο της τάξης του 28%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τόσο η κίνηση εσωτερικού, όσο και η διεθνής, παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά αύξησης, +30,5% και +20,7% αντίστοιχα. Οι Έλληνες ταξιδιώτες αυξήθηκαν κατά 21%, ενώ οι ξένοι επισκέπτες κατέγραψαν επίσης άνοδο της τάξης του 28%.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.