Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

«Πεντάστερη» φιέστα για τους πρωταθλητές!




Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ολοκλήρωσε τις φετινές εντός έδρας υποχρεώσεις του ο Ολυμπιακός, που μοίρασε σκορ και θέαμα στο γεμάτο «Γ. Καραϊσκάκης» επικρατώντας της Καλλονής με 5-0.
Ο Ολυμπιακός εδώ και μέρες έχει κατακτήσει και μαθηματικά το 42 ο πρωτάθλημα της ιστορίας του, ωστόσο παίζοντας πολύ ωραίο ποδόσφαιρο επικράτησε της Καλλονής με 5-0 στο τελευταίο του εντός έδρας παιχνίδι για φέτος. Δύο γκολ πέτυχε ο Μήτρογλου, ενώ από ένα σημείωσαν οι Τσόρι, Φορτούνης και Μπενίτες.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.