Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Ντερμπάρα στους τελικούς του βόλεϊ γυναικών! Το πήραν και με ανατροπή οι Ερυθρόλευκες




Τα κορίτσια του Παναθηναϊκού προσπάθησαν να «σπάσουν» την έδρα, προηγήθηκαν 1-2 σετ, όμως ο Ολυμπιακός με μία σπουδαία αντεπίθεση πήρε τελικά το ματς με 3-2 και έκανε το 2-1 στην σειρά των τελικών του πρωταθλήματος της Α1.




Περισσότερα στο www.sportdog.gr
Φωτό από: sportdog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.