Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Την Τρίτη αναμένεται να ψηφιστεί στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ


Από την κυβερνητική πλειοψηφία (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ) αναμένεται να ψηφιστεί αύριο το νομοσχέδιο για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, υπό τον τίτλο: "Ρυθμίσεις Θεμάτων Δημόσιου Ραδιοτηλεοπτικού Φορέα, Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση Ανώνυμη Εταιρεία και τροποποίηση του άρθρου 48 του κ.ν. 2190/1920".
Κατά την σημερινή συνεδρίαση της Ολομέλειας, σύσσωμη η αντιπολίτευση, παρά τις διαφορετικές τοποθετήσεις της επί της αρχής του νομοσχεδίου, άσκησε κριτική, διακρίνοντας μελανά σημεία, τόσο ως προς το ζήτημα της οικονομικής βιωσιμότητας του εγχειρήματος, όσο και σε θέματα που άπτονται αυτής, καθαυτής της λειτουργίας της ΕΡΤ και του ελέγχου από τον υπουργό Επικρατείας. "Όχι" στο νομοσχέδιο θα ψηφίσει η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ,όπως δήλωσαν οι εισηγητές των κομμάτων, "παρών", θα δηλώσουν η ΧΑ και το ΚΚΕ, ενώ το Ποτάμι, που επιφυλάχθηκε στην Επιτροπή, διευκρίνισε ότι "αν ο υπουργός απορρίψει τις κρίσιμες τροποποιήσεις δεν απομένει άλλος δρόμος από την συνολική καταψήφιση".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.