Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Σήμερα αναμένεται να ψηφιστεί το νομοσχέδιο για την ΕΡΤ...




Από την κυβερνητική πλειοψηφία (ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΛ) αναμένεται να ψηφιστεί την Τρίτη στην Ολομέλεια της Βουλής...
το νομοσχέδιο για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ.


"Όχι" στο νομοσχέδιο θα ψηφίσουν η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ,όπως δήλωσαν οι εισηγητές των κομμάτων, "παρών", θα δηλώσουν η ΧΑ και το ΚΚΕ, ενώ το Ποτάμι, που επιφυλάχθηκε στην Επιτροπή, διευκρίνισε ότι "αν ο υπουργός απορρίψει τις κρίσιμες τροποποιήσεις δεν απομένει άλλος δρόμος από την συνολική καταψήφιση".

"Η ΕΡΤ ξανανοίγει, χωρίς βέβαια τις αμαρτίες του παρελθόντος, τις αμαρτίες που ήταν παιδιά του παλιού πολιτικού συστήματος, των ρουσφετιών και της χειραγώγησης", τόνισε στη σημερινή συνεδρίαση της Ολομέλειας η εισηγήτρια του ΣΥΡΙΖΑ, Αγλαϊα Κυρίτση.




Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2015/04/blog-post_6790.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.