Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Ξεπέρασαν, δυστυχώς, τους 5000 οι νεκροί στο Νεπάλ από τον φονικό σεισμό...



Ο φονικός σεισμός που σημειώθηκε το Σάββατο στο Νεπάλ, σύμφωνα με τον νέο απολογισμό που ανακοίνωσε το ΥΠΕΞ της χώρας, προκάλεσε το θάνατο 5.057 ανθρώπων.
Περισσότεροι από 10.000 άνθρωποι είναι τραυματίες, διευκρίνισε ο υπεύθυνος του υπουργείου για τη διαχείριση καταστροφών Ραμεσουόρ Ντανγκάλ.



Περισσότερα στο http://www.makeleio.gr/?p=332482
Φωτό από: makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.