Ο Ολυμπιακός μπορεί να βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-0 από τον Πανιώνιο, ωστόσο μέσα σε δύο λεπτά οι «ερυθρόλευκοι» έφεραν το παιχνίδι στα ίσια και από καθαρή ατυχία δεν πήραν τη νίκη. Δοκάρι στις καθυστερήσεις ο Μπενίτες.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/37971/i-aty-x-ia-tou-sterise-tin-anatropi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.