Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Η Jessie J στο νοσοκομείο!


Η Bρετανίδα τραγουδίστρια Jessie J είχε ένα πολύ σοβαρό ατύχημα!

Καθώς η Jessie J έκανε πρόβες στο Wembley Stadium του Λονδίνου, έπεσε από μια πλατφόρμα και τραυματίστηκε σοβαρά σε σύνδεσμο του ποδιού της.
Η τραγουδίστρια ενημέρωσε τους fans της για την κατάσταση της υγείας της μέσω του twitter:
“Θα υποβληθώ σε εγχείρηση την επόμενη εβδομάδα καθώς το σπάσιμο είναι πολύ σοβαρό. Θέλω τους θαυμαστές μου να ξέρουν ότι θέλω να κάνω όλα τα show, festival, συναυλίες αλλά όλα θα εξαρτηθούν στο πως είμαι. Θα έχω γύψο για περισσότερο από 6 εβδομάδες :( Θετική ενέργεια! Θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, δεν θα σας απογοητεύσω!”
Η 23χρονη τραγουδίστρια θα κυκλοφορήσει νέο single τον Αύγουστο. Μετά το “Nobody’s Perfect“, το νέο τραγούδι της Jessie J θα είναι το “Who’s Laughing Now” από το ντεμπούτο άλμπουμ της “Who You Are“. Η Jessie παρουσίασε το συγκεκριμένο τραγούδι με τον γύψο στοGlastonbury Festival!

glitter.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.