Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Πολεμικό κλίμα στο κέντρο της Αθήνας

Σε αποπνιχτική κατάσταση το κέντρο της Αθήνας! Καίγονται κτίρια και περίπτερο στην Όθωνος! Δεκάδες οι τραυματίες.


Εικόνες πολέμου στην Αθήνα καθώς ο πόλεμος κουκουλοφόρων και ΜΑΤ συνεχίζεται, ενώ καίγεται και το κτίριο της τράπεζας ΑΤΕ στην Πανεπιστημίου, από το οποίο απεγκλωβίστηκαν 7 άτομα.  Δεκάδες είναι οι τραυματίες, ενώ από την αλόγιστη χρήση χημικών πολλοί διαδηλωτές παρουσίασαν αναπνευστικά προβλήματα.
Οι προσαγωγές έχουν φτάσει τις 30 ενώ υπάρχουν 5 συλλήψεις!

ΠΗΓΗ: www.newsport.gr / Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.