Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Μαζί στο πρωινό Μπουλέ - Συνατσάκη


Είναι πλέον γεγονός!!!Καλά,όχι πως ήμασταν και τόσο περίεργοι,αλλά τελικά το μάθαμε...

Η Νάντια Μπουλέ,παρόλο που φοβόταν όπως είχε πει,να αναλάβει την παρουσίαση πρωινού για το καλοκαίρι,τελικά φαίνεται πως...πείστηκε!
Έτσι λοιπόν,θα παρουσιάσει μαζί με την Μαίρη Συνατσάκη,η οποία βρισκόταν στο πάνελ και το προηγούμενο καλοκαίρι της ίδιας εκπομπής,την εκπομπή Elatte,την οποία πέρσι παρουσίαζε η Ράνια Θρασκιά.
Μάλιστα,σύμφωνα με το πάνελ της εκπομπής της Ελεονώρας Μελέτη,το "έχει" η μοίρα της Νάντιας Μπουλέ να διαδέχεται τόσο στα επαγγελματικά,όσο και στα προσωπικά,την Ράνια Θρασκιά.


ΠΗΓΗ: STAR - Εκπομπή ΄΄Πρωϊνή Μελέτη΄΄
Πηγή βίντεο: news-piper.blogspot.com 
kali qc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.