Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2019

Τουσκ για Brexit: Η μόνη θετική λύση τώρα είναι να μείνει η Βρετανία στην ΕΕ

Η μοναδική θετική λύση, μετά την απόρριψη της Συμφωνίας Αποχώρησης από το βρετανικό κοινοβούλιο, είναι να παραμείνει η Βρετανία στην Ευρωπαϊκή Ένωση, δήλωσε απόψε ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ.

"Αν είναι αδύνατον να υπάρξει συμφωνία, και κανείς δεν θέλει να μην υπάρξει συμφωνία, τότε ποιος θα έχει τελικά το θάρρος να πει ποια είναι η μοναδική θετική λύση;" έγραψε ο Τουσκ στο Twitter.


Πηγή: https://www.protothema.gr/world/article/855555/tousk-gia-brexit-i-moni-thetiki-lusi-tora-einai-na-meinei-i-vretania-stin-ee/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.