Ο τηλεοπτικός σταθμός «ΣΚΑΙ» έχει ξεκινήσει από το πρωί ένα πογκρόμ απολύσεων δημοσιογράφων. Μέχρι στιγμής έχουν, ήδη, απολυθεί δώδεκα συνάδελφοι, ενώ υπάρχουν φόβοι ότι ο αριθμός των απολύσεων θα αυξηθεί.
Οι απολύσεις έγιναν στο πλαίσιο δήθεν αναδιοργάνωσης του προγράμματος του σταθμού, όμως, είναι αδικαιολόγητες, παράνομες, αντεργατικές και καταχρηστικές.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ έχει ήδη προβεί σε αίτηση για τριμερή συνάντηση με το Υπουργείο Εργασίας και την εργοδότρια εταιρεία για τις θέσεις εργασίας.
Οι απολύσεις έγιναν στο πλαίσιο δήθεν αναδιοργάνωσης του προγράμματος του σταθμού, όμως, είναι αδικαιολόγητες, παράνομες, αντεργατικές και καταχρηστικές.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ έχει ήδη προβεί σε αίτηση για τριμερή συνάντηση με το Υπουργείο Εργασίας και την εργοδότρια εταιρεία για τις θέσεις εργασίας.
Περισσότερα στο http://www.typologies.gr/enoseis-3ori-stasi-ergasias-ston-skai/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.