
«Κανένα επιπλέον προαπαιτούμενο, καμία περαιτέρω αξιολόγηση και καμία παραπάνω αποστολή των θεσμών, πέραν των δύο το χρόνο, που προβλέπονται για κάθε χώρα που βγαίνει από πρόγραμμα», σημειώνει το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού παραπέμποντας στη σημερινή συνεδρίαση του Eurogroup.
Απαντώντας στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το Γραφείο Τύπου του Πρωθυπουργού υπογραμμίζει ότι «κάθε μέρα που περνάει σβήνουν και οι τελευταίες ελπίδες του κ. Μητσοτάκη και της ΝΔ να αποτύχει η κυβέρνηση στην προσπάθειά της να βγάλει τη χώρα από τα μνημόνια, που οι δικές της κυβερνήσεις την οδήγησαν».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.