Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Σταματίνα Τσιμτσιλή: Η πρώτη ανάρτησή της μετά τη γέννα! (φωτο)



Η Σταματίνα Τσιμτσιλή έφερε στον κόσμο το τρίτο παιδί της.
Η παρουσιάστρια απουσίαζε σήμερα από τo "Happy Day", καθώς ένιωθε έντονους πόνους. Λίγη ώρα αργότερα από την εκπομπή ανακοίνωσαν ότι γέννησε στις 8 το πρωί, σε μαιευτήριο των βορείων προαστίων, ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 2,900.
Δείτε την πρώτη ανάρτησή της Τσιμτσιλή μετά τη γέννα:


πηγή: http://www.markos.tv/stamatina-tsimtsili-i-proti-anartisi-tis-meta-ti-genna-foto

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.