Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

Εξελίξεις για τον Κωνσταντίνο Αγγελίδη: Τα νεύρα στο νοσοκομείο και το άγχος για το αν ξαναπερπατήσει!

Εξελίξεις για τον Κωνσταντίνο Αγγελίδη: Τα νεύρα στο νοσοκομείο και το άγχος για το αν ξαναπερπατήσει!

Ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης νοσηλεύεται ακόμη στο Ασκληπιείο της Βούλας μετά το σοβαρό τροχαίο.
Ο παρουσιαστής ξεπέρασε τον κίνδυνο για την ζωή του, ωστόσο οι γιατροί περιμένουν να δουν πως θα ανταποκριθεί ο οργανισμός του με τα φυσιολογικά δεδομένα. Διαβάστε παρακάτω...
Όπως σας είχε γράψει και το Youweekly.gr το ιατρικό προσωπικό θέλει να δει πως θα ανταποκριθεί ο οργανισμός του Κωνσταντίνου και αν του έχει μείνει κάποια εγκεφαλική βλάβη! 
Όπως αποκάλυψαν στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης, έχει αρχίσει να συνέρχεται, ωστόσο οι γιατροί έχουν έντονο προβληματισμό για το αν μπορέσει να ξαναπερπατήσει. Μάλιστα, ο παρουσιαστής ξύπνησε και είχε έντονο εκνευρισμό με όλο το συμβάν, κάτι που είναι φυσιολογικό και θετικό, μιας και ανταποκρίνεται.
Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος Χάρης Λεμπιδάκης αποκάλυψε: «Ο Κωνσταντίνος ξεπέρασε τον κίνδυνο. Αυτό μπορούμε να το λέμε 100%. Δεν μπορεί να φύγει από τη ζωή. Πάλεψε και σώθηκε. Μπορούμε να το λέμε αυτό. Είναι το κομμάτι αν θα αντιδράσουν τα άκρα του. Αν ξαναπερπατήσει» - Δείτε όσα είπε στο βίντεο που ακολουθεί:
 
                                                                                                                                                  πηγή: https://www.youweekly.gr/article/news/504763-ekselikseis-gia-ton-kwnstantino-aggelidh-ta-neyra-sto-nosokomeio-kai-to-agxos-gia-to-an-ksanaperpathsei

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.