
Ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης νοσηλεύεται ακόμη στο Ασκληπιείο της Βούλας μετά το σοβαρό τροχαίο.
Ο παρουσιαστής ξεπέρασε τον κίνδυνο για την ζωή του, ωστόσο οι γιατροί περιμένουν να δουν πως θα ανταποκριθεί ο οργανισμός του με τα φυσιολογικά δεδομένα. Διαβάστε παρακάτω...
Όπως σας είχε γράψει και το Youweekly.gr το ιατρικό προσωπικό θέλει να δει πως θα ανταποκριθεί ο οργανισμός του Κωνσταντίνου και αν του έχει μείνει κάποια εγκεφαλική βλάβη!
Όπως αποκάλυψαν στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης, έχει αρχίσει να συνέρχεται, ωστόσο οι γιατροί έχουν έντονο προβληματισμό για το αν μπορέσει να ξαναπερπατήσει. Μάλιστα, ο παρουσιαστής ξύπνησε και είχε έντονο εκνευρισμό με όλο το συμβάν, κάτι που είναι φυσιολογικό και θετικό, μιας και ανταποκρίνεται.
Συγκεκριμένα ο δημοσιογράφος Χάρης Λεμπιδάκης αποκάλυψε: «Ο Κωνσταντίνος ξεπέρασε τον κίνδυνο. Αυτό μπορούμε να το λέμε 100%. Δεν μπορεί να φύγει από τη ζωή. Πάλεψε και σώθηκε. Μπορούμε να το λέμε αυτό. Είναι το κομμάτι αν θα αντιδράσουν τα άκρα του. Αν ξαναπερπατήσει» - Δείτε όσα είπε στο βίντεο που ακολουθεί:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.