Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

«Οι Ρόκετς μπορεί να με έδιωχναν σε έξι μήνες»

Ρέντικ
Για τον τρόπο με τον οποίο επήλθε το «ναυάγιο» στις διαπραγματεύσεις του με τους Χιούστον Ρόκετς αναφέρθηκε ο Τζέι Τζέι Ρέντικ.
Ο σούτινγκ γκαρντ των Σίξερς μίλησε στην ιστοσελίδα «HoopsHype» και τον Άλεξ Κένεντι, περιγράφοντας πως βρέθηκε μια ανάσα από τις «ρουκέτες», αλλά τελικά προτίμησε το project της ομάδας της Πενσυλβάνια παρότι του προσφέρθηκε μονοετές συμβόλαιο.
«Οι Ρόκρετς μου πρόσφεραν αρχικά τετραετές συμβόλαιο και στην πορεία έγινε τριετές. Ο Ντάριλ Μόρεϊ έχει πολλά πράγματα στο μυαλό του. Είμαι σίγουρος πως μαζί με εμένα, δούλευε παράλληλα 4-5 υποθέσεις. Τη μέρα πριν μείνω ελεύθερος, ήξερα πως ήταν για τέσσερα χρόνια η συμφωνία μας. Είχα μιλήσει και με τον Κρις Πολ και ήθελα να πάω εκεί. Δεν έγινε όμως έτσι», τόνισε αρχικά ο Ρέντικ και συνέχισε λέγοντας:
«Δεν μου αρέσει που το λέω αυτό, αλλά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι σχεδιάζει ο Ντάριλ. Ένα τριετές συμβόλαιο μπορεί να γίνει τελικά για έξι μήνες, αν δε του κάνεις ή αν σκεφτεί να φέρει κάποιον άλλο. Το να μεταφέρω την οικογένεια μου εκεί με αυτές τις συνθήκες ήταν κάτι που με έβαλε σε σκέψεις», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.