Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Κρουμπάλι: “Ενθουσιασμένος που έρχομαι σε μία ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ”



Ο Ουσμάν Κρουμπάλι, το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας για το νέο βήμα στην καριέρα του, για τους στόχους του, αλλά και για το προηγούμενο πέρασμα του από την Ελλάδα.

Της Eurohoops Team/info@eurohoops.net
Ο Κρουμπάλι αναφέρθηκε στην προηγούμενη συνεργασία που είχε με τον Ηλία Παπαθεοδώρου στην Αστάνα και την επιρροή που είχε στο να μετακομίσει ο ίδιος στον ΠΑΟΚ. Ακόμα μίλησε για τον κόσμο των “ασπρόμαυρων” και για το ότι θα αγωνιστεί στο Champions League.
Αναλυτικά τι είπε:
-Πόσο εύκολη ή δύσκολη ήταν η απόφασή σου να αποδεχθείς την πρόταση του ΠΑΟΚ και ποιος ήταν ο ρόλος που έπαιξε σε αυτήν η Ευρωπαϊκή προοπτική της ομάδας και η παρουσία του κ.Παπαθεοδώρου;
«Υπολόγισα πολλά πράγματα για να πάρω αυτή την απόφαση και κυρίως όλα όσα έχω περάσει σε αυτά τα επτά χρόνια της επαγγελματικής μου καριέρας. Το να παίξω στο Basketball Champions League έχει μεγάλη σημασία για μένα, θα παίζω σε μία από τις κορυφαίες Ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για μένα, αλλά και για όποιον θέλει να φτάσει στο υψηλότερο επίπεδο. Ο κόουτς Παπαθεοδώρου ήταν επίσης μία πολύ σημαντική επιρροή στην απόφασή μου. Αυτός και ο κόουτς Δημήτρης (σ.σ. Μενουδάκος) με βοήθησαν πολύ πέρσι για να έχω μία καλή σεζόν και βοήθησαν την ομάδας μας να φτάσει τους στόχους που είχε θέσει. Υπάρχει μία έκφραση στα Αγγλικά… «εάν κάτι δεν είναι χαλασμένο μην το διορθώσεις». Πέρσι καταφέραμε κάτι καλό και το μόνο έξυπνο είναι να μεγιστοποιήσουμε φέτος αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε».
-Είναι σημαντικό κίνητρο για σένα η επιστροφή στο Ελληνικό πρωτάθλημα και η συμμετοχή στο Basketball Champions League;
«Έχω μεγάλο κίνητρο για να παίξω ξανά στο Ελληνικό πρωτάθλημα και το Basketball Champions League. Η ελληνική Α1 είναι μία από τις πιο ισχυρές λίγκες στην Ευρώπη. Η λίγκα αυτή έχει δύο πολύ ισχυρές και ιστορικές ομάδες που έχουν τους περισσότερους τίτλους της Ευρωλίγκα. Γενικά, υπάρχει πολλή ιστορία στο Ελληνικό πρωτάθλημα, υπάρχει φυσικά η ομάδα μου ο ΠΑΟΚ, αλλά και άλλες δυνατές ομάδες όπως η ΑΕΚ και ο Άρης. Το Basketball Champions League είναι γεμάτο με δυνατές ομάδες. Μία διοργάνωση που σε βλέπουν όλοι. Για το γεγονός ότι υπάρχει ένα νέο προπονητικό επιτελείο, είναι κάτι συνηθισμένο και είναι απλά τα πράγματα. Πρέπει να γίνει σκληρή δουλειά και εφόσον το κάνουμε και συνδυάσουμε τις ικανότητές μας, πιστεύω ότι θα έχουμε μία επιτυχημένη σεζόν στην Α1 και στο BCL. Ο καιρός θα μας δείξει τι μπορούμε να κάνουμε…»
-Τι μπορούν να περιμένουμε από σένα στο γήπεδο και ιδιαίτερα οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ;
«Οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ μπορούν να περιμένουν από μένα σκληρή δουλειά, θέληση να κερδίσω στο κάθε παιχνίδι, πάθος, μαχητικότητα και αφοσίωση στους συμπαίκτες μου και στην ομάδα μέχρι το τελευταίο σφύριγμα».
-Τι θυμάσαι από την προηγούμενη παρουσία στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι μιλούν για εκείνο το κάρφωμα στον αγώνα με τον Ολυμπιακό
«Τι θυμάμαι; Απόλαυσα τον φυσικό χυμό πορτοκάλι και προφανώς πρέπει να έχω πιει περισσότερο χυμό από οποιονδήποτε άλλον εκείνη την χρονιά. Ξέρω ότι όλοι στην Ελλάδα μιλούσαν για εκείνη την φάση στον αγώνα με τον Ολυμπιακό, αλλά για μένα ήταν απλά μία συνηθισμένη φάση στο μπάσκετ. Χάσαμε σε εκείνο το παιχνίδι και ήμουν πολύ στεναχωρημένος από το αποτέλεσμα. Αυτή είναι η νοοτροπία μου, όπου κι αν είμαι θέλω να κερδίζω. Θυμάμαι και τα δύο παιχνίδια με τον ΠΑΟΚ. Δεν είχα και τις καλύτερες μου εμφανίσεις. Το Ελληνικό πρωτάθλημα να είναι πολύ τεχνικό, με πολλές επαφές και αρκετά σκληρό. Χρειάζεται να έχεις εμπειρία, υπάρχει πίεση στους ξένους παίκτες για να προσαρμοστούν γρήγορα, αλλά αυτό είναι φυσιολογικό. Εγώ πάντως ένιωθα σα να ήμουν στο σπίτι μου εκείνη την χρονιά».
-Ποιο μήνυμα θέλεις να στείλεις στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ για την επόμενη σεζόν…
«Οι οπαδοί του ΠΑΟΚ ελπίζω να είναι ενθουσιασμένοι, όσο είμαι κι εγώ, που έρχομαι σε μία ιστορική ομάδα. Είναι προνόμιο να είμαι κομμάτι της ιστορίας του ΠΑΟΚ και ανυπομονώ να έρθω και με την βοήθεια των συμπαικτών μου, του προπονητικού επιτελείου και της διοίκησης, να προσθέσω κάτι στην ιστορία της ομάδας μου φορώντας τα διάσημα ασπρόμαυρα χρώματα του ΠΑΟΚ. Μέσα από την σκληρή δουλειά, την προσπάθεια, την θέληση και την αποφασιστικότητα των συμπαικτών μου και του προπονητικού τιμ, ανυπομονώ να έχουμε μία επιτυχημένη σεζόν. Μαζί τους και μαζί με όλους εσάς, σε όλη της διάρκεια της Α1 και του Basketball Champions League. Μακάρι να γεμίζουμε το γήπεδο στο μάξιμουμ σε κάθε αγώνα…»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.