Με δύο απουσίες θα ταξιδέψει για τη Θεσσαλονίκη ο Ολυμπιακός, όπου θα τεθεί αντιμέτωπος με τον Άρη την Τετάρτη (06/05) για την αναμέτρηση της 25ης αγωνιστικής της Α1. Οι Βαγγέλης Μάντζαρης και Τρεμέλ Ντάρντεν δεν κατάφεραν να αφήσουν πίσω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και αποκλείστηκαν από την αποστολή.
Αναλυτικά στο ebasket.gr
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.