Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

H φιέστα του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 42ου πρωταθλήματος


Με τιμώμενο πρόσωπο τον μεγάλο Μίκη Θεοδωράκη, ο Ολυμπιακός γιόρτασε την κατάκτηση του 42ου πρωταθλήματος στο κατάμεστο "Γ. Καραϊσκάκης".
Ο Χρήστος Φερεντίνος ανέλαβε την παρουσίαση της φιέστας, ενώ ενδιαφέρον παρουσίασε το γεγονός ότι κάθε ποδοσφαιριστής είχε επιλέξει τη δική του μουσική υπόκρουση για να τον συνοδέψει τη στιγμή της εισόδου του στο ειδικό βάθρο της απονομής.
Επίσης, προβλήθηκε βίντεο με τους Νέους του Ολυμπιακού, οι οποίοι την εφετινή σεζόν προχώρησαν μέχρι τους "16" στο Youth League και, βέβαια, καταχειροκροτήθηκαν κατά την αποχώρησή τους από τον αγωνιστικό χώρο.
Μία ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η στιγμή της εισόδου του Κριστιάν Καρεμπέ με τα δυο παιδάκια του Κούλη Δουρέκα, που παρέλαβαν το μετάλλιο του πατέρα τους, ενώ οι δύο τερματοφύλακες, Ρομπέρτο, Μπάλας Μέγιερι, καθώς και ο Νταβίντ Φουστέρ εμφανίστηκαν δακρυσμένοι.





Διαβάστε περισσότερα, δείτε περισσότερες φωτο καθώς και βίντεο από τη φιέστα του Ολυμπιακού στο http://www.kontranews.gr/spor/item/69720-osfp-pics-vid





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.