«Είπα όποια και να φέρετε δε θα μιλάει. Και μου τη φέρνουν (Ελένη Μενεγάκη) σπίτι. Πήγαμε και φάγαμε. Ήταν πολύ τσαπερδόνα. Έτσι την επέλεξα. Έδειξε μία φιλικότητα και μία θηλυκότητα αν και ήταν ακόμα πολύ μικρή. Δε νομίζω ότι έχει ταλέντο. Ήταν θέμα συγκυριών, τακτικής και εμπειρίας. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν είναι χαρισματική». Αυτά ήταν τα λόγια του Γιώργου Πολυχρονίου για την άλλοτε συνεργάτιδά του Ελένη Μενεγάκη.
πηγή: tvnea.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.