Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

ANT1: Και άλλη αποχώρηση από τον Ant1!

Αποχώρησε οριστικά από τον Όμιλο Αντ1 ο Διομήδης Βασιλείου.Εως τον περασμένο Δεκέμβριο,το στέλεχος υπήρξε κραταιός οικονομικός διευθυντής του καναλιού,ενώ στη συνέχεια μετατέθηκε στην Κύπρο.Σύμφωνα με πληροφορίες,η συνεργασία του Ant1 με τον κ.Βασιλείου λύθηκε πριν από λίγες ημέρες.

πηγή: real life

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.