BitGi@Bit
Ενημέρωση με μια ματιά
Κυριακή 26 Απριλίου 2015
ΠΟΛΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΤΟ ΓΙΟΡΤΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ(Pics)
Η ομάδα του Ολυμπιακού γλέντησε με την ψυχή της την κατάκτηση της Ευρωλίγκας των γυναικών, μετά την τεράστια επικράτηση με 9-10 επί της Σαμπαντέλ.
Ο Χάρης Παυλίδης και τα κορίτσια του έχοντας μαζί τους το βαρύτιμο τρόπαιο ξεφάντωσαν σε νυχτερινό κέντρο.
Δείτε φωτογραφίες από το ερυθρόλευκο γλέντι:
πηγή:waterpolonews.gr
πηγή:sport-fm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.