Η αστυνομία της Νορβηγίας δημιούργησε μία μονάδα για την έρευνα κακομεταχείρισης των ζώων, σύμφωνα με κυβερνητική ανακοίνωση την περασμένη Δευτέρα
, στην οποία εξηγείται πως είναι συχνό φαινόμενο οι παραβάτες που βλάπτουν τα ζώα να έχουν επιθετική συμπεριφορά επίσης προς ανθρώπους.
«Πρώτα απ 'όλα, είναι σημαντικό να φροντίζουμε σωστά τα ζώα μας, έτσι ώστε να απολαμβάνουν τα δικαιώματα που έχουν και να υπάρχουν ποινικές συνέπειες, όταν παραβιάζονται τα δικαιώματα αυτά», δήλωσε η υπουργός Γεωργίας Συλβί Λίστχαουγκ, περιγράφοντας τα ζώα που βρίσκονται σε κίνδυνο ως «συχνά ανυπεράσπιστα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.