Ο Άρης Καβατζίκης αναφέρθηκε στην Ελένη Μενεγάκη στο "Πρωινό" του ΑΝΤ1, λέγοντας «Να κάνουμε μία διορθωσούλα, γιατί μπορεί να μας βλέπει η Ελένη και να γελάει;».
«Σιγά μην μας βλέπει η Ελένη! Δε νομίζω ότι της αρέσουμε σαν εκπομπή»του απάντησε ο Γιώργος Λιάγκας, εξηγώντας γιατί είπε κάτι τέτοιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.