Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Παππάς: Η αναγέννηση της ΕΡΤ είναι μία νίκη της δημοκρατίας




«Την 11η Ιουνίου του 2013 η δημοκρατία μας δέχθηκε ένα κορυφαίο πλήγμα»

«Η αναγέννηση της ΕΡΤ είναι μια ηχηρή απάντηση αξιοπρέπειας, μια νίκη της δημοκρατίας» δήλωσε ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς ανοίγοντας τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής.

«Η Κυβέρνηση αποφάσισε να δώσει μια ηχηρή απάντηση αξιοπρέπειας σε όσους επιχείρησαν τις συνθήκες φτωχοποίησης του ελληνικού λαού, να τις καταστήσουν ενεργές, όχι μόνο στο οικονομικό πεδίο αλλά και στο πεδίο το πολιτιστικό και το πολιτισμικό», είπε μιλώντας πριν από λίγο στη Βουλή ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς καλώντας όλες τις παρατάξεις να συμβάλλουν για την αναγέννηση του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα. «Η αναγέννηση της ΕΡΤ είναι νίκη της δημοκρατίας και νίκη ολόκληρου του ελληνικού λαού απέναντι σε όσους όλα αυτά τα χρόνια τον συκοφάντησαν και δυστυχώς επιλέγουν να εξακολουθούν να τον συκοφαντούν», πρόσθεσε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.