Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Δεν σταμάτησε η ένταση στο Σύνταγμα ούτε το βράδυ...

Αναζωπυρώθηκαν αργά το βράδυ της Τρίτης τα επεισόδια γύρω από την πλατεία Συντάγματος,
με τις αστυνομικές δυνάμεις να προσπαθούν να διώξουν τον κόσμο από το κάτω μέρος της πλατείας, κάνοντας εκτεταμένη χρήση χημικών.

Λίγο πριν τις εννέα το βράδυ, ένταση επικράτησε στην Λεωφόρο Αμαλίας, καθώς η αστυνομία επιχείρησε με τη χρήση χημικών να διαλύσει το πλήθος, το οποίο αρχικά υποχώρησε ενώ στη συνέχεια επανήλθε στη θέση του. Ενώ περίπου στις 10.30 σημειώθηκαν και νέα επεισόδια, με τους αστυνομικούς να κάνουν χρήση βομβίδων κρότου λάμψης και δακρυγόνων, προκειμένου να καταφέρουν να αποκρίνουν τους διαδηλωτές. Η μικρό-εντάσεις συνεχίστηκαν μέχρι αργά το βράδυ.

Νωρίτερα, οι συγκεντρωμένοι, σε μια μικρή ανάπαυλα μετά τα εκτεταμένα επεισόδια που σημειώθηκαν το μεσημέρι, έχοντας σχηματίσει ανθρώπινες αλυσίδες, οι περισσότεροι με άσπρα τα πρόσωπά τους από τα αντιόξινα που χρησιμοποίησαν κατά των χημικών, προσπαθούσαν να καθαρίσουν με μπουκαλάκια νερό την πλατεία και τους γύρω δρόμους από τα χημικά.

Διαβάστε περισσότερα στο www.protothema.gr / Ελλάδα
Φωτό από: arcadiavoice.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.