Κυριακή 13 Αυγούστου 2017

Λοτζέσκι: "Πρωτάθλημα και Final Four με τον Παναθηναϊκό"



Μία ημέρα μετά τη συμφωνία με τον Παναθηναϊκό Superfoods ο Ματ Λοτζέσκι έκανε τις πρώτες δηλώσεις του στο σάιτ της "πράσινης" ΚΑΕ.

Άλλαξε φανέλα, όχι όμως και στόχους ο Ματ Λοτζέσκι. Μία ημέρα μετά τη συμφωνία με τον Παναθηναϊκό ο Αμερικανός γκαρντ/φόργουορντ με το βελγικό διαβατήριο έκανε τις πρώτες δηλώσεις ως παίκτης των "πρασίνων", ευχαρίστησε τον Ολυμπιακό, εξήγησε το λόγο που επέλεξε τον Παναθηναϊκό και έθεσε ψηλά τον πήχη για την επόμενη σεζόν.
Αναλυτικά ο Ματ Λοτζέσκι μίλησε:
Για την υπογραφή του στον Παναθηναϊκό:
"Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος μίας σπουδαίας ομάδας όπως είναι ο Παναθηναϊκός! Με την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Ολυμπιακό για τα τέσσερα όμορφα χρόνια που πέρασα εκεί. Ήταν χρόνια με πολύ καλές αλλά και ορισμένες άτυχες στιγμές με κάποιους τραυματισμούς. Θεωρώ, όμως, πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο... Πλέον, τα αφήνω όλα πίσω μου και σκέφτομαι μόνο τη νέα σελίδα στην καριέρα μου που είναι… πράσινη".
Για τους λόγους που επέλεξε τον Παναθηναϊκό:
"Είχα δύο προτάσεις από την Μπαρτσελόνα, οι οποίες δεν με κάλυπταν απόλυτα, γι’ αυτό και τις απέρριψα. Είχα, όμως, προτάσεις και από άλλες ομάδες της Euroleague, αλλά για πολλούς λόγους επέλεξα τον Παναθηναϊκό. Καταρχήν γιατί είναι ένας μεγάλος σύλλογος και κατά δεύτερον διότι εγώ και η οικογένειά μου αγαπάμε την Ελλάδα και τη ζωή στην Αθήνα".
Για τους στόχους της νέας ομάδας του:
"Θέλω να δουλέψω σκληρά με τους νέους μου συμπαίκτες και μέσα από τη σκληρή δουλειά θα έρθουν όλα. Όλοι ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι το πρωτάθλημα στην Ελλάδα και σίγουρα στόχος μας είναι να το κατακτήσουμε. Από εκεί και πέρα νομίζω πως έφτασε η ώρα ο Παναθηναϊκός να επιστρέψει στο Final 4 και να διεκδικήσει το τρόπαιο της Ευρωλίγκας. Προσωπικά θέλω να είμαι υγιής ώστε να δώσω τα πάντα  για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της".
Για την επιστροφή του στο ΟΑΚΑ ως παίκτης του Παναθηναϊκού:
"Όσο ήμουν στον Ολυμπιακό ήταν πάντα δύσκολο να παίζουμε στο ΟΑΚΑ. Ο κόσμος υποστηρίζει πολύ θερμά τον Παναθηναϊκό. Είμαι ενθουσιασμένος που θα παίζω γι’ αυτούς τους φιλάθλους και θα προσπαθήσω να τους κάνω χαρούμενους. Ακόμη και όταν ήμουν παίκτης του Ολυμπιακού με αντιμετώπιζαν με σεβασμό  όταν με συναντούσαν στο δρόμο".

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.