Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Από το 2018 επιστρέφει ο Τόνι Πάρκερ

Τόνι Πάρκερ
Για την πορεία της αποθεραπείας του μίλησε ο πόιντ γκαρντ των Σαν Αντόνιο Σπερς, Τόνι Πάρκερ.
«Είναι καλύτερα το πόδι μου, βελτιώνομαι συνεχώς. Έχω ξεκινήσει και λίγο τρέξιμο, περπατάω ήδη πολύ καλά. Η αποθεραπεία θα κρατήσει για τουλάχιστον τέσσερις ή πέντε μήνες ακόμη. Είμαι χαρούμενος με την κατάσταση της υγείας μου», ανέφερε ο άσος των Τεξανών, ο οποίος είχε τραυματιστεί στο αριστερό του πόδι στο δεύτερο παιχνίδι των ημιτελικών των πλέι-οφ της Δυτικής Περιφέρειας.
«Είμαι μπροστά από το χρονοδιάγραμμα που μου είχαν ορίσει αρχικά», αποκάλυψε ο Πάρκερ μιλώντας στο «NBC San Antonio», με τις τελευταίες εκτιμήσεις του επιτελείου των «σπιρουνιών» να τον θέλουν ξανά στα παρκέ από τις αρχές του επόμενου έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.