Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Τα δάκρυα στο φινάλε του «Πρωινού» & τα επόμενα επαγγελματικά της σχέδια: Video

Μαρία Χάλαρη

Η Σάσα Σταμάτη στο La Biri

Η Σάσα Σταμάτη μίλησε στην κάμερα της εκπομπής του La Biri μετά το φινάλε του Πρωινού την Παρασκευή.

Για τα δάκρυα συγκίνησης στον αέρα της πρωινής εκπομπής του ANT1 εξήγησε: «Είμαι 7 χρόνια σε αυτή την εκπομπή. Πλέον με τη Φαίη δεν είμαστε μόνο συνεργάτες. Έχουμε κλάψει, έχουμε γελάσει, έχουμε πονέσει, έχουμε πλακωθεί, έχουμε παρεξηγηθεί, έχω κοιμηθεί σπίτι της, ήμασταν και με τον Γιώργο πιο παλιά, φέτος ήταν μόνη της. Μου ήρθαν flashback όλα. Κάποιες στιγμές στο καμαρίνι όταν ανακοινώθηκε ο χωρισμός... άλλα πράγματα που πέρασαν από το μυαλό μου. Κι εκείνη ποτέ δεν μας είπε κάτι φέτος. Ήταν κυρία στην εκπομπή και όπως και να το κάνεις άλλαξε η ζωή της φέτος. Ήταν στο πλατό επαγγελματίας. Δεν μετέφερε ποτέ κάτι προσωπικό».

«Αυτοί οι άνθρωποι 7 χρόνια που έδωσαν την ευκαιρία να κάνω το όνειρο μου πραγματικότητα και αυτό δεν θα το ξεχάσω ποτέ» ανέφερε για την Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα.

Για τα επαγγελματικά της σχέδια δήλωσε: «Το κλάμα σημαίνει αποχώρηση; Δεν έχω κάνει καμία κουβέντα με κανέναν. Σας μιλάω έντιμα και ειλικρινά. Αν μου έλεγες πριν μερικά χρόνια θα σου έλεγα ότι θέλω να κάνω κάτι δικό μου. Τώρα με όλα αυτά που συμβαίνουν, με παίρνουν συνάδελφοι κάθε μέρα που είναι άνεργοι, θα ήθελα να έχω μια δουλειά για να ζήσω. Σίγουρα θέλουμε κάτι καλύτερο για το μέλλον μας, αλλά ας έχω τη δουλειά μου και βλέπουμε. Για μένα δεν διεκδικώ πράγματα. Το ότι με βλέπετε δυναμική είναι μια άμυνα. Μην ψαρώνετε. Καμία σχέση. Είναι άμυνα για να είμαι έτοιμη, να μην πληγωθώ, να μην μου την πει ο άλλος πρώτα. Δεν πιστεύω στις μονάδες, πιστεύω στις ομάδες και θέλω να είμαι το κερασάκι στην τούρτα πιο πολύ».

«Δεν είχα ποτέ εμπειρία να κάνω κάτι μόνη μου. Δεν είναι απλά τα πράγματα. Δεν είναι μόνο να πάρεις μια εκπομπή είναι και να την διατηρήσεις» κατέληξε.

Δες το video:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.