Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Οι πρώτες δηλώσεις μετά το φινάλε του Πρωινού: «Έχω άγχος για την επόμενη σεζόν με όλες αυτές τις αλλαγές»

Μαρία Χάλαρη



Στην κάμερα της εκπομπής La Biri έκανε δηλώσεις η Φαίη Σκορδά μετά το φινάλε του Πρωινού την Παρασκευή.

Η Φαίη Σκορδά στο La Biri«Ποτέ δεν αισθάνθηκα ότι δεν ήταν και επάνω μου. Όλα τα χρόνια, στη Θεσσαλονίκη, στο Alter, στο Mega που ξεκινήσαμε μαζί με τον Γιώργο η ευθύνη ήταν και δική μου. Πιστεύω ότι το καλό που μένει από την εκπομπή μοιράζεται κι αν κάτι δεν πάει καλά πρέπει το βάρος να το παίρνει ο παρουσιαστής. Πάντα ένιωθα ότι αυτό το βάρος το είχα πάνω μου. Φέτος ήταν μια χρονιά σαφώς δύσκολη, είχα πάρα πολύ άγχος το καλοκαίρι. Και τώρα έχω για το πως θα πάει με όλες τις αλλαγές, αυτή είναι η αλήθεια, αλλά πάντα προσπαθώ να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να δουλέψω με συνέπεια απέναντι στον κόσμο και στους συνεργάτες μου. Αυτό χαρακτηρίζει τη δική μου επαγγελματική αίσθηση και με αυτό προχωράω» είπε η παρουσιάστρια για το κλείσιμο της σεζόν.

«Δεν ξέρω ακριβώς ημερομήνιες για την έναρξη της επόμενης σεζόν, ωστόσο σε μια συζήτηση με τον Γιάννη Λάτσιο ξέρω ότι το πρόγραμμα του σταθμού θα ξεκινήσει νωρίτερα» πρόσθεσε η Φαίη Σκορδά.

Δες το video:


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.