Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Η απίστευτη μεταμόρφωση του «Διαμαντή» για το νέο του ρόλο στο «Κόκκινο Νυφικό»!

Από τον Παναγιώτη Μουλόπουλο
Ο Γιώργος Ζένιος είναι ένας από τους σημαντικότερους ηθοποιούς της γενιάς του, έχοντας ένα πλούσιο βιογραφικό. Στην Ελλάδα τον γνωρίσαμε μέσα από τη δημοφιλή καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 «Μπρούσκο» που υποδυόταν τον σκληρό και αδίστακτο «Διαμαντή». Έναν ήρωα που πολλοί λάτρευαν να… μισούνΔιαβάστε τη συνέχεια παρακάτω…
Όπως πρώτοι σας είχαμε ενημερώσει μέσα από το tv-24.gr, ο γνωστός ηθοποιός ήταν από τους πρώτους ηθοποιούς που έδωσαν τα χέρια με τη Βάνα Δημητρίου, τον Ανδρέα Γεωργίου και τον Κούλλη Νικολάου, προκειμένου να συνεργαστούν και σε κάποια από τις νέες σειρές. Πιο συγκεκριμένα, στην εβδομαδιαία μαύρη κωμωδία «Κόκκινο Νυφικό» που θα προβληθεί μέσα από τη συχνότητα του ALPHA. Τα γυρίσματα, μάλιστα, έχουν ήδη ξεκινήσει και όπως μας αποκαλύπτει: «Υποδύομαι έναν παπά που είναι ένας τελείως διαφορετικός ρόλος, τόσο σαν εμφάνισή όσο και σαν χαρακτήρας» και συνεχίζει: «Έχω διαφορετική εμφάνιση, καθώς φοράω ράσα, είμαι με μούσια κ.ο.κ. Εδώ δεν κατάλαβα εγώ τον εαυτό μου όταν τον είδα. Επίσης υποδύομαι κάτι εντελώς διαφορετικό, καθώς οι πληροφορίες που έχω από τη συγγραφέα Βάνα Δημητρίου είναι ότι είναι ένας παπάς που κρύβει ένα μυστικό. Τώρα ποιο είναι αυτό, ούτε εγώ ξέρω να σας πω… ». Διαβάστε τη συνέχεια παρακάτω…
Κατά τη διάρκεια των χθεσινών γυρισμάτων συνεργάτες του ηθοποιού τον τράβηξαν φωτογραφία, ως παπά, και όπως μπορείτε να δείτε από τη «μεταμόρφωση» είναι αγνώριστος!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.