Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

«Ο Πόποβιτς μου είπε να κόψω τη μαριχουάνα πριν υπογράψω στους Σπερς»

Στέφεν Τζάκσον
Το γεγονός πως ο Γκρεγκ Πόποβιτς του έθεσε ως όρο να σταματήσει τη χρήση ινδικής κάνναβης πριν υπογράψει με τους Σπερς, αποκάλυψε ο Στέφεν Τζάκσον.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ESPN, ο παλαίμαχος γκαρντ/φόργουορντ υποστήριξε πως ο head coach των «σπιρουνιών» του είπε ευθέως το καλοκαίρι του 2001 να σταματήσει να καπνίζει μαριχουάνα.
«Θυμάμαι ότι έπαιζα εξαιρετικά τότε και μετά το τελευταίο παιχνίδι του Summer League ο Πόποβιτς μου είπε ότι πρέπει να μου μιλήσει. Μου είπε ότι έπαιξα πολύ καλά στο Summer League, ότι με ήθελε στην ομάδα του, αλλά ότι υπήρχε ένας τρόπος να πάω εκεί», ανέφερε αρχικά ο Τζάκσον και συνέχισε:
«Μου ξεκαθάρισε ότι κατά τη διάρκεια της σεζόν δεν μπορώ να καπνίζω «χόρτο» και ότι με χρειάζεται συγκεντρωμένο για να έχουμε ελπίδες να πάρουμε το πρωτάθλημα. Όταν μου το είπε αυτό, το σταμάτησα. Το NBA ήταν πολύ πιο σημαντικό από το «χόρτο», πιστέψτε με», υπογράμμισε ο 39χρονος πρώην άσος των Σπερς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.