Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Μήτογλου: "Υπήρξε ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό, επέμεινε ο Παναθηναϊκός"

(AP Photo/Ryan M. Kelly)

Την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη μετά την ένταξή του στον Παναθηναϊκό παραχώρησε ο Ντίνος Μήτογλου, ο οποίος παραδέχθηκε ότι τον είχε προσεγγίσει ο Ολυμπιακός, αλλά ο Παναθηναϊκός έδειξε ότι τον θέλει, ενώ πρόσθεσε ότι αισθάνεται τιμή που τον συγκρίνουν με τον Φώτση.

Ο Ντίνος Μήτογλου είναι πλέον επίσημα παίκτης του Παναθηναϊκού, παραχωρώντας μάλιστα και την πρώτη του μεγάλη συνέντευξη ως παίκτης της ομάδας. Μιλώντας λοιπόν στην εφημερίδα "ΠΡΑΣΙΝΗ", ο διεθνής φόργουορντ έδειξε ότι ξέρει που έχει έρθει, ενώ δεν δίστασε να παραδεχθεί ότι είχε πρόταση και από τον Ολυμπιακό.
Συγκεκριμένα, ο Μήτογλου δήλωσε μεταξύ άλλων:
Για το ενδιαφέρον του Ολυμπιακού: "Η αλήθεια είναι ότι υπήρξε ενδιαφέρον από τον Ολυμπιακό, αλλά ο Παναθηναϊκός επέμεινε και αυτή του η επιμονή με έκανε να καταλάβω πόσο σημαντικός είμαι για την ομάδα. Πόσο με εκτιμά. Δεν το κάνουν σε όποιον κι όποιον τέτοιες ομάδες. Όλο αυτό με άγγιξε εμένα και την οικογένειά μου. δεν είναι τυχαίο. Δεν το συναντά κάθε παιδί της ηλικίας μου".
Για την αντιμετώπιση που είχε από τον κόσμο του Παναθηναϊκού όταν έγινε γνωστή η πρόταση: "Γενικότερα όλο αυτό που έγινε τις τελευταίες ημέρες ήταν κάτι πρωτόγνωρο για μένα. με τα μίντια και όλα αυτά, ήταν κάτι καινούργιο για εμένα. Συναντούσα ανθρώπου στον δρόμο που μου έλεγαν "έλα στον Παναθηναϊκό". Ο κόσμος μου έδινε θετική ενέργεια, μου έστελναν μηνύματα και μου ζητούσαν να έρθω σε αυτή τη μεγάλη ομάδα".
Για το πώς αισθάνεται που ο κόσμος περιμένει από αυτόν να καλύψει το κενό του Αντώνη Φώτση: "Είναι τρομερή τιμή να με παίρνει ο Παναθηναϊκός για να παίξω σε μία θέση όπου έπαιζε ένας από τους καλύτερους έλληνες παίκτες στην ιστορία του ελληνικού μπάσκετ! Θα προσπαθήσω να αποδείξω ότι αξίζω να είμαι ο... αντι-Φώτσης που έψαχνε ο Παναθηναϊκός, αλλά και να δουλέψω για να γίνω ακόμα καλύτερος παίκτης. Μακάρι να ταυτιστώ μαζί του. Είναι τιμή μου και μου αρέσει που με συγκρίνουν με τον Φώτση".
Για την παρουσία του Τσάβι Πασκουάλ στον πάγκο της ομάδας: "Είμαι πολύ χαρούμενος που θα δουλέψω μαζί του! Έχει δουλέψει σε μεγάλα κλαμπ, είναι πολύ καλός προπονητής, έχει εμπειρία και έχει βγάλει πολλούς μεγάλους παίκτες".
Για την παρουσία του στην Εθνική ομάδα: "Είναι μία πάρα πολύ ωραία εμπειρία. Όλα τα παιδιά με έχουν υποδεχθεί πολύ καλά εδώ. Με βοηθούν τα παιδιά να μπω στο κλίμα, όπως και ο Νίκος ο Παππάς, με τον οποίο θα είμαστε συμπαίκτες στον Παναθηναϊκό, όπου ανυπομονώ να γνωρίσω όλα τα παιδιά και να ξανασυναντήσω και τον Λευτέρη Μποχωρίδη, τον οποίο ξέρω από παλιά στον Άρη".
(AP Photo/Ryan M. Kelly)                                                                                                                         πηγή: http://www.sport24.gr/Basket/OmadesBasket/A1Panathinaikos/mhtogloy-yphrkse-endiaferon-apo-ton-olympiako-epemeine-o-panathhnaikos.4786389.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.