Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Κρεμάει το «γαλανόλευκο» σκουφάκι η Μανωλιουδάκη

Κρεμάει το «γαλανόλευκο» σκουφάκι η Μανωλιουδάκη

Μετά από μια επιτυχημένη πορεία με την Εθνική ομάδα πόλο γυναικών η Φιλιώ Μανωλιουδάκη αποφάσισε να αποσυρθεί από την «γαλανόλευκη».

Η περιφερειακός του Ολυμπιακού ανακοίνωσε την απόφασή της μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο facebook.

Αναλυτικά όσα έγραψε:
«Ένα μεγάλο ταξίδι γεμάτο έντονες στιγμές φτάνει στο τέλος του κ μαζί του ολοκληρώνεται κ το δικό μου όμορφο ταξίδι με την Εθνική Ομάδα! Έφτασε η στιγμή που δεν θα ξανά φόρεςω το αγαπημένο μου γαλανόλευκο σκουφάκι! Είμαι παρά πολύ περήφανη που υπήρξα μέλος αυτής της ομάδας! Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί θα έχω να θυμάμαι παρά πολλά!! Όμορφες κ άσχημες στιγμές αλλά και αναμνήσεις που θα μου μείνουν για πάντα στο μυαλό κ στην καρδιά μου!! Θέλω να ευχαριστήσω όλες τις συμπαίκτριες μου που είχα όλα αυτά τα χρόνια!! Τους προπονητές μου και ειδικά το Γιώργο Μορφέση που συνεργαστήκαμε τα περισσότερα χρόνια αλλά και ζήσαμε τις μεγαλύτερες επιτυχίες αυτής της ομάδας!! Θα είμαι πάντα κοντά στο άθλημα που μου πρόσφερε τόσα πολλά! 
Με σεβασμό κ εκτίμηση, Φιλιώ Μανωλιουδάκη» 
Η Μανωλιουδάκη ήταν μέλος της Εθνικής ομάδας στις μεγάλες επιτυχίες των τελευταίων χρόνων. Στο χρυσό στο παγκόσμιο της Σανγκάης το 2011, και στα ασημένια μετάλλια στα ευρωπαϊκά του 2010 και το 2012. Αποχωρεί μετρώντας 263 συμμετοχές και 168 γκολ. 
                                         
πηγή: http://www.sdna.gr/alla-spor/polo/article/357288/kremaei-galanoleyko-skoyfaki-i-manolioydaki

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.