Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

«Όταν ανακοίνωσα την εγκυμοσύνη με έδιωξαν από το σίριαλ»



«Ένιωθα ότι θα πάθω κακό. Δεν μπορούσα να το αντιμετωπίσω.»
AdTech Ad
Καλεσμένη στο Summer Gram του Epsilon, η ηθοποιός Κωνσταντίνα Χριστοφορίδου μίλησε για την κατάσταση που αντιμετώπισε στην πρώτη της εγκυμοσύνη. Η ηθοποιός είχε ήδη ξεκινήσει γυρίσματα για τηλεοπτικό σίριαλ και όταν τους ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη ο παραγωγός την απέλυσε…

«Όταν ανακοίνωσα στην αρχή μιας δουλειάς την εγκυμοσύνη μου, με έδιωξαν. Ήταν ένα σίριαλ. Είναι ένα πολύ μεγάλο θέμα, Θεωρώ ότι σε όλα τα επαγγέλματα έχουν πρόβλημα οι γυναίκες. Η εγκυμοσύνη και η εργασία είναι μεγάλο θέμα. Το μεγαλύτερο πρόβλημα το είχε ο παραγωγός. Αφού ήρθε με καλοδέχτηκε, με ήθελε στη δουλειά… Ήταν η τρίτη μέρα του γυρίσματος όταν το ανακοίνωσα, γιατί αυτά δεν γίνονται από τη μία μέρα στην άλλη. Το είπα όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Συνάδελφοι μου έλεγαν «είσαι χαζή που το είπες!» και τους έλεγα «δεν μπορώ να το κάνω αυτό το πράγμα».

Με αντιμετώπιζαν σαν άρρωστη. Μου έλεγαν «όχι, θα πάθεις κάτι». Γιατί να πάθω κάτι; Έγκυος είμαι. Τους έλεγα «θέλετε να υπογράψω ένα χαρτί ότι παίρνω την ευθύνη;». Για να τελειώνουμε κοπέλα μου – εκεί που ο κύριος είχε έρθει με ανθοδέσμη να με υποδεχτεί – εγώ με έγκυες δεν δουλεύω!».

Ήμουν πολύ ευάλωτη λόγω της εγκυμοσύνης. Ο χαρακτήρας μου κάτω από άλλες συνθήκες δεν θα το άφηνε ποτέ αυτό έτσι. Αλλά ένιωθα ότι θα πάθω κακό. Δεν μπορούσα να το αντιμετωπίσω. Δεν ήμουν δυναμική» εκμυστηρεύτηκε η Κωνσταντίνα Χριστοφορίδου.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.