Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Γκολομέεβ: "Όλα είναι πιθανά... από 8ος μέχρι μετάλλιο"



ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ: ΑΠΟΣΤΟΛΗ. ΠΣΑΤ ΠΑΝΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
Έλαμπε ολόκληρος… Ο Κριστιάν Γκολομέεφ, μερικά δευτερόλεπτα  μετά τον τερματισμό του στη δεύτερη ημιτελική σειρά των 50 μέτρων ελεύθερο και την πρόκρισή του στον μεγάλο τελικό του Σαββάτου (29.7, 18:39) του 17ου παγκοσμίου πρωταθλήματος υγρού στίβου, δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του, στην αποκαλούμενη μικτή ζώνη, για τη δεύτερη διαδοχική παρουσία σε αντίστοιχο τελικό, μετά και τη διοργάνωση του Καζάν το 2015, όπου είχε πάρει την 7η θέση.
Ο 24χρονος πρωταθλητής του Εθνικού, ιδιαίτερα αισιόδοξος, αφού πρώτα εντόπισε τα … ψεγάδια της κούρσας του, τόνισε ότι έχει τις δυνατότητες να διεκδικήσει ένα μετάλλιο, υπογραμμίζοντας ωστόσο τη ρευστότητα και την ιδιαιτερότητα των 50 μέτρων.
Παράλληλα αποκάλυψε το μεγάλο του όνειρο. Να γίνει μια μέρα, παγκόσμιος πρωταθλητής. Αν το Σάββατο 29 Ιουλίου, θα είναι το μεγάλο Σάββατο της ζωής του κορυφαίου Έλληνα σπρίντερ, ο χρόνος θα δείξει…
"Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθειά μου", είπε λαχανιασμένος. "Και σήμερα ένοιωθα πολύ καλά, παρόλο που δεν μου βγήκε ακριβώς όπως το ήθελα. Υπήρχαν ψιλολαθάκια, που αν μπορούσα να τα αποφύγω θα πήγαινα καλύτερα απ΄το πρωί. (σ.σ. έκανε πανελλήνιο ρεκόρ με 21.69). Δεν έγινε. Το σημαντικό είναι ότι πέτυχα το στόχο που είχα απ’ την αρχή, να μπω στον τελικό. Τα κατάφερα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ελπίζω αύριο να βρίσκομαι σε καλή κατάσταση και να κάνω άλλο ένα ακόμη ατομικό ρεκόρ… Και ότι γίνει. Μπορούν να συμβούν τα πάντα. Από 3ος μέχρι 8ος. Μέχρι μετάλλιο".
"Αυτό που θέλω είναι να κάνω μια καλή κούρσα, να τη χαρώ. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί μετά τη συμμετοχή μου στον τελικό και στο παγκόσμιο του Καζάν, τα κατάφερα και στη Βουδαπέστη. Δείχνω ότι είμαι σταθερός και θα ήθελα να συνεχίσω έτσι".
-Τρίτη καλύτερη επίδοση στα προκριματικά, πέμπτη στον ημιτελικό, λογικό να υπάρχει το όνειρο και η φιλοδοξία για το καλύτερο…
"Σωστά. Πάντα υπάρχει το όνειρο. Ονειρευόμουν από μικρό παιδί να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής. Ελπίζω κάποια μέρα να το καταφέρω. Αν δεν μπορέσω".
-Ποιο ήταν το μικρο λαθάκι;
"Λίγο στην εκκίνηση. Στην έξοδό μου. Έπρεπε να περιμένω λίγο ακόμη να βγω πιο επιφανειακά στο νερό για να κάνω την πρώτη μου χεριά".
-Το φαβορί είναι ο Αμερικανός Ντρέσελ;
"Ναι. Βρίσκεται σε τρομερή κατάσταση. Είναι φαβορί σε όλα. Όπου και να πέσει είναι φαβορί. Μαζί… σκοτωνόμασταν στο κολεγιακό πρωτάθλημα των ΗΠΑ. Μια φορά τον είχα περάσει, αλλά μετά έφυγε πολύ".
Οι οκτώ κολυμβητές που θα αγωνιστούν το Σάββατο στον μεγάλο τελικό των 50 μέτρων ελεύθερο και οι επιδόσεις τους που τους απέφεραν την πρόκριση :
Ντρέσελ (ΗΠΑ) 21.29, Μοροζόφ(Ρωσία) 21.45, Πράουντ (Αγγλία) 21.60, Φράτους (Βραζιλία) 21.60, Γκολομέεβ (Ελλάς) 21.71, Λιουκόνεν (Φινλανδία) 21.71, Γιούρασεκ (Πολωνία) 21.74, Σιέλο (Βραζιλία) 21.77.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.